sobota, 17 listopada 2012

Gwiazdkowo i ...

Sezon zimowy rozpoczelam na dobre , posypalo u mnie sniegiem
ale tylko takim szydelkowym ;)
I powstala kolejna czapa dla lubego tylko w kolorku 
granatowym i mniejszym pomponem kolor szary .
Wloczka ta sama co poprzednia czapa i fason ten sam 
tylko ciut glebsza bo i lepetyna lubego  duza .
Schematy gwiazdek wykopalam w sieci 
chcialam by byly takie delikatne ale robilam
z Maxi bo lubie te nic w robocie szydelkowej 
i przez to moze sa takie ciut grubawe .
Ale to mi nie przeszkadza bo benda wisialy  jako ozdoby 
w oknach .No to juz nie nudze wiecej tylko
pokazuje dokonania ;)                                                                            


oraz  schemaciki bo jak juz je mam to sie podziele ,moze sie komus przydadza ;)


 a do tej ostatniej mam opis tylko musze wpisac na kompa i wstawie  wlasciwie to tylko lancuszek z 
pikotkami ale postaram sie  jutro wstawic ;)


 A tu czapa nr . 2


tylko na plasko bo wkladki w domku nie bylo ;)
Dziekuje slicznie ze zagladac i za wszytkie pozostawione mile slowa ,ktore tak dodaja 
skrzydel do robotkowania ;)


To jeszcze ja wlasnie znalazlam jeszcze to cale sniegowe ;)

5 komentarzy:

  1. Śnieżynik prześliczne-wzór orginalny podoba mi się bardzo więc zrobię takie same.Czapa na zimę w samą porę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki cudne. Dzięki, że podzieliłaś się wzorami na nie. Są piękne i z chęcią do nich przysiądę. Czapa też fajna. Fajne rzeczy zachęcają, żeby samemu też takie zrobić. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięęęęki za te wspaniałe gwiazdki i za schemaciki. Najwyższa pora żeby już coś takiego wyszydełkować. Pięknie prezentują się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdeczki,czapka super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń